"Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl"

wtorek, 19 czerwca 2012

Normalność

Czy musi wydarzyc się coś, co przewróci nasze zycie do góry nogami, żeby docenić normalność i zwykłe, spokojne zycie?

coś, co niepokojem budzi w srodku nocy
 co nie pozwala rozumieć czytanego tekstu, bo myśli uciekają natrętnie w ślepy zaułek
 co powoduje, ze jedzenie smakuje jak trawa
 co napełnia lękiem "co dalej?"
......

Wciąż uczę się cieszyć chwilą....



Dzis osiągnęłam mistrzostwo

 czerpać dziką przyjemność z chodzenia po domu w samych szpilkach w rytm chillautu...!?

Czuję się wolna

 oraz

 kocham swojego Męża
























5 komentarzy:

  1. mmmm jak zwykle tyle niedopowiedzeń mmmmm..... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś (tak, wiem, takie trochę "oazowe" hasło, ale nic lepszego nie przychodzi mi w tej chwili do głowy;-))!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tango" - moja pierwsza myśl, gdy zobaczyłam ostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale nogi!

    Gosia, dobre masz podejście. polecam też patrzenie w chmury. niebo daje dużo radości - przynajmniej mi :)

    OdpowiedzUsuń