poniedziałek, 26 marca 2012

Czysta komercja

- trzeba sfotografować torby i inne akcesoria  , takie  reklamowe zlecenie. Przyłączysz się?
- ja? Oczywiscie! :D


Dach Renomy we Wrocławiu, wypożyczone czerwone ferrari
Czysty kicz :P

Remik bez krępacji ściąga portki na parkingu i wkłada skórzane czarne.
Nie byłabym soba gdybym tego nie utrwaliła na martycy ;)
Kasia przestawia czerwone cacko, a ja rozkładam blende i statyw za 75 polskich zlotych

 Remik cierpliwie wykonuje nasze polecenia , czasem tylko krzyczy
- Rzaba!! nie fotografuj mnie tylko produuuuukty!!!"
- co poradze ze lubie Twój ryj!! ;)

Cykam, cykam  i dupa jest..
Czyzbym z tego stresu zapomniała jak się robi zdjecia???
Sfrustrowana zerkam na ustawienia....
Boszzz mam korekte ekspozycji na +1 , bo rano łapałam mgłe...
Poprawka, korekta -2 EV, bo  przecież "produkty" i model na czarno są....

Jest! Cos nareszcie wychodzi!
Pozycje ciała modela i fotografującego wykazują zmienność.
Leżenie na asfalcie, stanie na barierkach , pozycja boczno- tylna, kucna, klęczna i przednio- brzuszna.
 czysta perwersja ;P
Remik pełen skupienia wykonuje "zapiski"  w szpanerskim notatniku.
Poźniej zdradza ze rysuje kutaski, czym skutecznie nas rozprasza ...

 Przychodzi baba w kamizelce z ochrony i pyta o pozwolenie
- niby na co?
- na fotogarfowanie budynku- mówi
- czy ta torba i ten pan przypominaja budynek?
odchodzi nie znajdując właściwych  argumentów ...


Ściemia się wiec panoramujemy...
  - dajesz Remik, daaajeeeeesz!

Remik zwierza się ze dawno tyle nie ganiał z torba ;)
Umieramy ze śmiechu.gdy robi czwarte kółko wkoło ferrari.... :DDD





















































































































































































Nawet jeżeli zleceniodawcy zdjęcia się nie spodobaja , to ja to chrzanie
Fotografowanie daje mi energie i wiele radości

Kurcze! ja to kocham!! :DD

Na deser bagstage z "sesji" zdjęciowej  pod tytułem "rzabie pozy ":P











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz