"Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl"

poniedziałek, 30 maja 2011

Dziękuję

Ostatnio same dobre rzeczy mi się przytrafiają..
Az boję się za bardzo cieszyć, bo wiem, ze w zyciu często jest tak, ze jak jest za dobrze, to za chwilę robi sie koszmarnie paskudnie
Więc udaję, ze wcale sie nie cieszę, zeby nie zapeszyć ;)



A co jest powodem mojej radości?
A to, ze dwaj Artyści : Jan Rusnok i JacekWitczyński  znaleźli w moich fotografiach cos wartościowego i postanowili poświęcić mi posta w  artpub kultura.

 Czuję się naprawdę wspaniale:)


Dziękuję Wam!

16 komentarzy:

  1. Zasłużyłaś to masz!
    Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) .... Miło nam .... Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz naprawdę świetne zdjęcia. Więc gratuluję, że zostałaś zauważona! :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. tu się Rzaba odnalazła!...bo mi się jakoś zgubiła:))))))...no i gratulejszyn:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wciąż czekam na propozycję od National Geographic .... ;P
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. :D:D:D:D: rzabula wymiatasz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie wynajdywać takie wynalazki - nie ma ich za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  8. ogromnie Wam dziekuje za tak miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, wyróżnienie zasłużone, bo fotki robisz rewelacyjne. nie każdy tak potrafi mimo wypasionego aparatu, nie każdy ma takie oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do gratulacji, gratuluję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń