piątek, 14 marca 2014

 z serii "fragmenty"






8 komentarzy:

  1. piękne.

    i seria "lustro" chyba też pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślisz ze na zaliczyłabym w kwadracie?
      ps. ale tęsknie za szkołą !

      Usuń
  2. Niezwykłe :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie. to są takie fragmenty, do których wyobraźnia automatycznie dopowiada resztę
    a potem znowu wraca, żeby stwierdzić, że fragment ten był
    już spełnioną całością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to nazywam manipulacja obrazem. Pokazywac urywek a reszta niech dzieje sie w głowie

      Usuń
  4. Jak ja lubię Twoje zdjęcia... Przeglądam sobie od wczoraj archiwum bloga i co rusz coś mnie tu zachwyca. Bardzo moje klimaty.

    Czy mail zaba3@op.pl jest aktualny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe to co piszesz :)
      niestety ten adres jest nieaktywny .Nie wpuszcza mnie mimo wielu prób. Pewnie zawalona już setkami wiadomości, a ja o niczym nie wiem...
      Aktulany to malsajur@gmail.com

      Usuń