"Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl"

sobota, 22 października 2016

Wernisaż "Moje niepokoje" Opolski Festiwal Fotografii


Emocje nieco opadły, więc czas na relację fotograficzną z mojego wernisażu :)
Dla mnie to było bardzo duże przeżycie i w pewnym sensie zamknięcie jakiegoś etapu w moim fotografowaniu.
Było kameralnie, przyjemnie i ekscytująco.

Pojawienie się fotografii to zdecydowanie jedna z piękniejszych rzeczy, jaka przytrafiła mi się w życiu :)










fot. Sławoj Dubiel, Marta Bagińska, Patrycja Konieczna


10 komentarzy:

  1. Super, że spełniąją się Twoje marzenia!!!
    Ogromne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i nieustannie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Foty fotami, ale przepraszam muszę to napisać....Małgośka, ale z Ciebie szprycha!!!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja czekałam, aż ktos to napisze! :))))

      Usuń