niedziela, 11 listopada 2012

Przesieka- drugi rok "Kwadratu"

   Udział wzięli:

 Kadra

P. Piotr - Szef, który docenia i lubi ludzi. Inspiruje, zachęca i uczy. Jak nie chwali to tak, ze nikt się nie smuci. Zakochany w Vifce z wzajemnością

P.Ewa- ciepło, ciepło i jeszcze raz ciepło. Prawa ręka Szefa

Kasia-  piękne fotografie, szczery, piekny usmiech. Empatyczna .Ma taką samą skórę jak ja. Też od Remika. Właścicielka Vifki

Wojtek - cyklisto- fotograf. Miłosnik "nudnych" zdjęć, piwa niepasteryzowanego oraz brzydkich wyrazów. Luzak z ogromnym poczuciem humoru

P. Małgorzata- artystka i fotografka. Planuje posadzic Remika z powodów kompozycyjnych. Zajumała lalkę tak naprawdę




Uczestnicy

Remik - przyjaciel, popularny model oraz ulubieniec absolutnie wszystkich. Hipster, który podobno nie wie, że nim jest

Kasia - dobra ,ciepła i piękna kobieta o duszy anioła oraz nóg do nieba. Świetny kierowca, momentami zołza. Wojtek to lubi

Wojtek- wrazliwy i utalentowany, momentami kujon oraz twórca fotografii kwadratowej zalajkowanej przez Szefa

Beata - ognista blogerka z zacięciem reporterskim. Spożywa nieregularnie

Mirek Agnieszka- indywiduum performerski z zepsutym ustnikiem do trąbki. Jeszcze o nim usłyszycie

A(O)lan - farmaceuta od prostaty i autoportretów macho oraz morderca os

Krzysztof- starosta roku. Ewaluował z twórcy widokówek na faceta z jęzorem z pręgi wołowej

Oleandra- cyklistka , poliglotka oraz mistrzyni stockowych obrazów i głów korporacyjnych

Hania- cyrkulacje, anioł na motorze, oczy modre. Zostawiła mnie na autostradzie

Grześ- owce w lesie, szczery uśmiech i optymizm mimo wszystko

Agata -Oslo, wniebowstąpienie w 40 wersjach. Robi zza szyby- sama widziałam!

Artur Arek- obrazy nieosto- ostre. Spoko gość.Poznajemy się.

Andrzej - lubi z wózkiem odwiedzić menelownię. Jak juz mówi to z sensem

Karolina- anonimowa ogrodomanka. Nie lubi swojego prawego profilu.Oleandra i ja tak samo

Patrycja - juz nie z zary ale za to cudnej urody. Czasem ją dobrze słychać


................




Następny plener w Przesiece właśnie się skończył. Nie sposób opisać jak było fajnie:)))

Tym razem robiliśmy zdjęcia dokumentalne pt. "Moja Przesieka" po okiem Wojtka Sienkiewicza
To było dla mnie zupłenie cos nowego
 Postawnowiłam więc pójsc na całość
Nie dośc ze zrobiłam ostre i barwne zdjęcia to na dodatek ajfonem!


ps.
jaram sie...
























A to mój nieoczywisty portret wykonany przez Kasię G.
hm..wiele mówi o mnie ..;)








1 komentarz:

  1. Myślę, że taki poranny portret... zdarza się często każdemu z nas :) piękne fotografie

    OdpowiedzUsuń