sobota, 2 czerwca 2012

Konkurs "moja Oława"

Spotkało mnie miłe wyróznienie.
 Moje dwie fotografie "Swit" i "Dwie wieze" zostały nagrodzone w konkursie fotograficznym o Oławie  Wyróznienie cieszy tym bardziej, ze w skład jury w większości wchodzili  profesjonalni fotografowie i wykładowcy : Zbigniew Kordys, Wojtek Sienkiewicz, Paweł Syposz i Maciej Bączyk.
















Ogromnie mnie ucieszyła nagroda, którą odbierałam na scenie w trakcie uroczystości otwarcia ratusza w Oławie
Jest nią przepiekny album Sally Mann , kobiety tworzącej niezwykłe fotografie, które moga budzić zachwyt albo byc uznane za zbyt kontrowersyjne. Mnie zdecydownie zachwycaja i inspirują w wyjatkowy sposób...

















Druga nagroda ma byc niespodzianką. Sama jestem ciekawa co tez Zby wykombinował ;)
 Póki co śpię spokojnie:)